Podcast: ភាគទី ១២៖ ទស្សនវិស័យ​នៃ​សេវា​រដ្ឋបាល​សាធារណៈ​នៅ​កម្ពុជា

ការ​ផ្តល់​សេវា​រហ័សមានប្រសិទ្ធភាព និងក្នុង​តម្លៃ​សមរម្យ គឺ​ជា​តម្រូវ​ការ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​គ្រប់រូប។ ការ​ផ្តល់​សេវាសាធារណៈនានា​ទៅ​កាន់​ប្រជាពលរដ្ឋ​នេះ គឺ​សំដៅទៅ​លើ​រដ្ឋបាល​សាធារណៈ​តាមរយៈ​ស្ថាប័នរបស់​រដ្ឋាភិបាល ដែល​មាន​តួនាទី​បម្រើ​ផល​ប្រយោជន៍​សាធារណៈ ឬ​ប្រយោជន៍​ទូទៅ។ ក្នុង​នាម​ជា​ប្រទេស​កំពុង​អភិវឌ្ឍន៍មួយ​នៅ​តំបន់​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ កម្ពុជា​កំពុង​ឆ្លងកាត់​និង​អនុវត្ត​គោលនយោបាយ​កែ​ទម្រង់​ស្ថាប័ន​ជាច្រើន ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​សេវា​រដ្ឋបាល​សាធារណៈ​របស់​ខ្លួន មាន​ភាព​ប្រសើរ​ឡើង។


តើ​សេវា​រដ្ឋបាល​សាធារណៈ​របស់​កម្ពុជា​មាន​គុណភាព​ដល់​កម្រិត​ណា ហើយ​ថា​តើ​កម្ពុជាគួរ​ធ្វើកិច្ចការអ្វី​ខ្លះទៀត ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យវិស័យរដ្ឋបាល​សាធារណៈ​នេះ​កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​និង​ជឿ​ទុកចិត្ត​បាន?


ស្តាប់ភាគទី ១២ លើបណ្តាញ Apple Podcasts និង Google Podcasts



 

VOA បានបង្កើតកម្មវិធីផតខាសថ៍ថ្មីមួយឈ្មោះ «កម្ពុជាសម្លឹងទៅមុខ ឬ Envision Cambodia» ដែលជាកិច្ចពិភាក្សាស៊ីជម្រៅជាមួយអ្នកស្រាវជ្រាវ និងអ្នកនិពន្ធ១៦នាក់ ក្នុងកម្រងសៀវភៅបីក្បាល ក្រោមចំណងជើងថា៖ «កម្ពុជាឆ្នាំ ២០៤០ ឬ Cambodia 2040»។

VOA បានសហការជាមួយ វេទិកាអនាគត Future Forum ដែលបានបោះពុម្ពផ្សាយកម្រងសៀវភៅ «កម្ពុជាក្នុងឆ្នាំ២០៤០ ឬ Cambodia 2040» នេះ ដើម្បីនាំមកនូវការប្រមើលមើលពីស្ថានភាពប្រទេសកម្ពុជាក្នុងឆ្នាំ ២០៤០ ដោយផ្តោតលើប្រធានបទសំខាន់ៗ ដូចជា ការអភិវឌ្ឍ សេដ្ឋកិច្ច វប្បធម៌ សង្គម គោលនយោបាយ វិស័យការបរទេស និងអភិបាលកិច្ចជាដើម៕